Tilaa sukuseuran tuotteita

Erilaiset julkaisut, sukututkimukset, ovat kaikkein keskeisimpiä sukuseuran toimintaa kehittäviä tuotteita. Sukututkimus antaa paljon virikkeitä ja kiinnostavaa puuhaa jo itse tutkimuksen tekijälle, mutta myös tutkimuksen lukijoille elävöittämällä menneen maailman  muistoja. Uusia tutkijoita ja lukijoita tarvitaan, vielä on paljon asioita selvittämättä ja ajan kuluessa muodostuu uusia kiinnostavia seikkoja. Muut tuotteet ovat joko näyttäviä koriste-esineitä, kuten Tikkasten isännänviiri ja pöytästandaari tai pienempiä käyttötavaroita, kuten erilaisia adresseja ja postimerkkejä.

Tilaa tuotteita tilauslomakkeella

Sukutuotteet

Sukuseura on myynyt sukuseuran vaakunalla varustettuja tuotteita. Valitettavasi tuotteiden valmistaja on vetäytynyt markkinoilta,  eikä uutta korvaavaa toimittajaa ole löytynyt. Vain kasseja on saatavilla sekä laatikon pohjalta saattaa löytyä muistoadresseja! Lue lisää

Julkaisut